Hrvatske keramičke pločice u izdanju Ceramic World Review

Jubilarni, 100. broj uglednog časopisa Ceramic World Review, kojeg izdaje poznata italijanska medijska grupacija Tile Edizioni, između ostalih tema, vijesti i aktualnosti sa svjetske keramičke scene, donosi i intervju s Željkom Radekom, predsjednikom Uprave Keramike Modus iz Orahovice.

I na ovaj način, jedini hrvatski i jedan od vodećih regionalnih proizvođača keramičkih pločica, dobija priznanje struke i uvažavanje među liderima svetske keramičke industrije, gdje su najveći i najznačajniji ‘igrači’ Kina, Brazil, Indija, Iran, Španjolska i Italija. Ova posljednja zemlja ima izuzetno razvijenu i prateću industriju, među koju spada jaka i kvalitetna medijska podrška, pa tako Tile Edizioni, osim izdanja CWR u svom portfoliju ima i brojna druga tiskana i online izdanja o kojima više možete saznati na www.tiledizioni.it

U intervjuu s naslovom Novi uzlet Keramike Modus, preduzeće je predstavljeno kroz priču o počecima, prelomnim trenucima, tržišnoj borbi, svim lepim i manje lepim činjenicama vezanim uz trenutnu realnost poslovanja u Hrvatskoj, uspehe na stranim tržištima; pa tako i zahtevnom italijanskom!, kao i planovima proizvodnje, lansiranja novih kolekcija keramičkih pločica i ovogodišnjih nastupa na najvećim svetskim sajmovima keramičke industrije, gdje je prisutnost imperativ.

„S obzirom da je 2012. bila neka vrsta ‘nulte’ godine za nas, mi smo izuzetno zadovoljni našim rezultatima i napretkom te kontinuiranim i brzim rastom, kako na domaćem tržištu, tako i na izvoznim tržištima. To je zabeleženo unatoč trenutnoj ekonomskoj klimi, kojom dominira globalna kriza, kao i unatoč padu u građevinskoj industriji i investicijama u Hrvatskoj i na našim evropskim izvoznim tržištima, a da ne spominjem problem s cenom plina. Nadamo se kako će Vlada RH brzo preduzeti akcije radi usklađivanja cena plina s onima u drugim evropskim zemljama, gdje su i do 30% niže. U svakom slučaju, naše prognoze za 2013. godinu su vrlo pozitivne, a uz predan rad i dalje, očekujemo povećanje prometa od 25%.” izjavio je u odgovoru na jedno od CWR pitanja Željko Radek i dodao kako će Keramika Modus nastaviti jačati svoju poziciju na domaćem tržištu gdje je sve veće poverenje potrošača u Made in Croatia proizvode te činiti sve što može kako bi otvorila nova izvozna tržišta.

Isto tako, istaknuo je i nastupe na skorašnjim međunarodnim sajmovima, uključujući i Mosbuild-Cersanex u Moskvi, Seebbe u Beogradu i Cersaie u Bologni. Takođe, naglasio je kako će do kraja godine biti obnovljen showroom Keramike Modus u Zagrebu, a što se tiče proizvodnje, planira se lansiranje novih kolekcija pločica, kao i proizvoda za ugradnju pločica – lepila i fug mase, pod brendovima Modus Fix i Modus Fill, kojima će biti zaokružena specijalizirana ponuda Keramike Modus za uređenje enterijera i eksterijera.

Keramika Modus d.o.o.

Prethodni tekstZašto postaviti veštačku travu – tri razloga Tepih Centar
Sledeći tekstPredstavljamo: Quadra Line d.o.o. – Imola ceramica – Antigua